Τότε ακριβώς ξεσηκώθηκαν οι κάτοικοι του Αγίου Στεφάνου, και στη συνέχεια η Ομοσπονδία Συλλόγων Ωρωπού με όλους τους φορείς, τις νομαρχιακές τότε συμβούλους Καλλιόπη Μετοχιάτη και Ιωάννα Στεργίου και τον τότε πρόεδρο της Μαλακάσας. |
Μετά τον πρώτο ξεσηκωμό των συλλόγων της Ομοσπονδίας, δημιουργήθηκε το πανσυντονιστικό όργανο που διοργάνωνε τις παραπέρα κινητοποιήσεις και διαμαρτυρίες, αναγκάζοντας τους υπαλλήλους των διοδίων Αφιδνών ν’ ανοίγουν κάθε φορά επί ώρες τις μπάρες για να περνούν οι διερχόμενοι χωρίς να πληρώνουν το αντίτιμο. Στη συνέχεια δόθηκε το σύνθημα: “Σηκώνουμε τις μπάρες και δεν πληρώνουμε Διόδια”! To σύνθημα αυτό το συνειδητοποίησαν και το εφάρμοσαν κυρίως οι εργαζόμενοι της πρωτεύουσας και της περιφέρειας που είχαν υποστεί το χαράτσι των αυξημένων προκλητικών διοδίων από την ιδιωτική εταιρία, ενώ ταυτόχρονα το συντονιστικό όργανο προχώρησε σε προσφυγή ακύρωσης της “αμαρτωλής” σύμβασης μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικής εταιρίας! |
Mετά τις αλλεπάλληλες κινητοποιήσεις των κατοίκων της Βόρειας Αττικής και την πανελλαδική διάσταση που πήραν οι κινητοποιήσεις, ο αριθμός των διερχομένων οδηγών από τους περισσότερους σταθμούς διοδίων, ξεπερνάει το 40%, πράγμα που ανάγκασε την ιδιωτική εταιρία εκμετάλλευσης των εθνικών οδών και των διοδίων να ζητήσει μέσω του ΥΠΕΧΩΔΕ να της επιτραπεί από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων να φωτογραφίζει τ’ αυτοκίνητα όσων οδηγών δεν πληρώνουν, ώστε να εντοπίζει τους “παραβάτες” και να τους βεβαιώνει τα “πρόστιμα”!
Μετά τις νέες απαιτήσεις της Ιδιωτικής Εταιρίας και με την πίεση του ΥΠΕΧΩΔΕ, η Αρχή Προστασίας απέστειλε σημείωμα με υπογραφή δύο μόνο υπαλλήλων και όχι της Ολομέλειας, σύμφωνα με το οποίο έδινε το δικαίωμα στην εταιρία διοδίων να εφαρμόσει τη σύμβαση, φωτογραφίζοντας τ’ αυτοκίνητα, όπως ακριβώς προέβλεπε! Από την άλλη πλευρά το Συντονιστικό κατά των διοδίων, μέσω του νομικού τμήματος, υπέβαλε προσφυγή κατά της απόφασης της Αρχής Προστασίας, αμφισβητώντας το περιεχό μενο του σημειώματος. Σε πανομοιότυπη προσφυγή κατά της Αρχής Προστασίας αποφάσισε ήδη να προβεί και η Ομοσπονδία Συλλόγων Ωρωπού. Μετά απ’ όλα αυτά διαφαίνεται ότι ο αγώνας κατά των διοδίων αρχίζει να δικαιώνεται
Γιατί και ο τελευταίος πολίτης έχει αντιληφθεί τελικά ότι οι δρόμοι αυτοί που παραμένουν επί δεκαετίες ολόκληρες τα διόδια, έχουν χρυσοπληρωθεί από τους φόρους των Ελλήνων πολιτών και συνεχίζονται να πληρώνονται και να συντηρούνται με τα εκατοντάδες εκατομμύρια που εισπράττονται κάθε χρόνο από τα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων! Ιδιαίτερα για το νέο διευρυμένο Δήμο Ωρωπού, ο αγώνας κατά των διοδίων θα είναι σκληρότερος, γιατί είναι αδιανόητο και προκλητικό μέσα στον ίδιο Δήμο να υπάρχουν 8 σταθμοί διοδίων, που έχει σαν συνέπεια οι εργαζόμενοι κυρίως στην πρωτεύουσα και στην περιφέρεια να πληρώνουν δύο και τέσσερες φορές την ημέρα για να πάνε στη δουλειά τους!
Μετά τον ξεσηκωμό κατά των διοδίων και την άρνηση των διερχομένων να πληρώνουν το αντίτιμο των διοδίων, ο υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ άρχισε να διαπραγματεύεται με τις ιδιωτικές εταιρίες των διοδίων για “μειώσεις’ της τιμής, για χιλιομετρική κοστολόγηση, ακόμη και για αναθεώρηση των συμβάσεων!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.